Bir çok noktada kendimi gördüğüm çok güzel bir kitaptı. En çok kendimizi yargılayıp, yaralıyoruz. Ama bir özrü kendimize çok görüyoruz. Kişisel gelişimin roman haline getirilmesi... İleride bir daha bakmak isteyeceğim kitaplardan.
Canım arkadaşım Öylesine bir okur sayesinde aldım bu kitabı. Arkadaşım sayesinde çok güzel bir tiyatro metni okudum, sağolsun. Şu ana kadar çok az tiyatro metni okudum. Okuduklarım arasında açık ara önde giden bu kitapta; din-adalet-insanlık konuları çok güzel işlenmiş. Büyük bir yanlış hayatımızdaki tüm doğruları domino taşı gibi devirir mi? Ağzımızdan çıkan önemsiz bir söz eşimizin ölümüne sebep olur mu? Adalet için yalvarılır mı? Çok kısa bir metin ama etkisi çok büyük. Kitaplar açısından 2025 e çok güzel başladım. İyi ki kitaplar ve dostlar var...
Cadı KazanıArthur Miller · Mitos Boyut Yayınevi · 2011570 okunma