Kitabı okurken yer yer gözyaşlarımı tutamadım. Hikaye o kadar farklı o kadar duygusal ki içinde kaybolmamak ya da kitabı yarım bırakmak mümkün değil. Charlie’nin masumluğu ve umudu beni, hiç çabalamadan sahip olduğumuz yetilerimiz üzerine uzun uzun düşünmeye sevk etti. Çok beğendim umarım bu incelemeyi okuyan herkesin kitaba ilgisini uyandırabilmişimdir. Keyifli okumalar.