S.

S.
@sinemkus
Okuduklarımdan bahsediyorum. Son zamanlarda ise kendi yazdıklarımdan. İMZA:MAHUR isimli romanımdan yaptığım alıntılara göz atabilirsiniz. :) Satış Linki: bkmkitap.com/imza-mahur
...

Pınar

@pinarorn
·
"Bir şeyi pek fazla istemek hiç de iyi değildir...Bazen insanın talihini bozar... Bir şeyi istemeli ama pek ileriye gitmemeliydi. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
..yardım etmek için de bu duyguya ihtiyacınız vardı, karşınızdakinin size ihtiyacı olduğu duygusuna.
Edebiyat
Her şey bir önceki geceye benziyordu.Geceler ikiz gibiydi.Aralarındaki tek fark şuydu; Ben dün geceyle aynı şeyleri hissetmiyordum.
Edebiyat
Başkaları söz konusu olduğunda insan her zaman çok akıllı, çok nesneldir.
Edebiyat
Belki de insan her şeyi içine atmaktan boğuluyor zamanla.
Edebiyat