İnsana en büyük kötülük, kendi düşüncesiz kararlarından gelir.
"Ya arkadaşlarından? " diye sordu Seyit.
" Sana kötülük getirecek arkadaş da senin seçimin değil midir?"
"Özlemek, oğlum, ancak, sevdiklerin olduğu müddetçe gerçekleşen bir duygudur. Bu da insana mutluluk vermelidir. Yeter ki, sevdiklerin bir daha hiç görüşemeyeceğin uzaklıklarda olmasınlar. Özlem o zaman yaman olur. "