Sinem Çeşme

"Savaş olması demek, sebep her ne ise, her iki taraf da kendini haklı zannediyor demektir, oğlum. Asıl haklının kim olduğunu tarih gösterir."
Sayfa 102·Kitabı okudu
Reklam
İnsana en büyük kötülük, kendi düşüncesiz kararlarından gelir. "Ya arkadaşlarından? " diye sordu Seyit. " Sana kötülük getirecek arkadaş da senin seçimin değil midir?"
Sayfa 91·Kitabı okudu
"Özlemek, oğlum, ancak, sevdiklerin olduğu müddetçe gerçekleşen bir duygudur. Bu da insana mutluluk vermelidir. Yeter ki, sevdiklerin bir daha hiç görüşemeyeceğin uzaklıklarda olmasınlar. Özlem o zaman yaman olur. "
Sayfa 84·Kitabı okudu
" Yalnız kaldığını hissedince üşür insan."
Sayfa 40·Kitabı okudu

Sinem Çeşme

, bir kitap okudu
Puan vermedi·520 syf.·
2020 3. kitabı
Nermin Bezmen
8.4/10 · 2.610 okunma
Reklam