Okudum fakat pişman oldum. Önyargılı bir insan hiç olmadım belki bir iki satır bana hitap eder dedim ama bir yerde yazdığı cümlelerin bikaç sayfa sonra tezatlarıyla karşılaşıyorsunuz ve bu bir değil iki değil. :) her önüne gelen kitap çıkarmasın lütfen. Yeni yazarlara önyargılı olmam gerektiğini anladım, 14-18 yaş arasına verirsen bu kitabı çok beğenebilirler ama. Bu kitabı bana tavsiye eden eski bir dosta da küfürlerimi iletiyorum...
Ben kötülük edenle kötülüğe maruz kalana aynı yüz ifadesiyle bakamam, her ikisine de gülümseyemem diyorum size. Bunu yaparsam o zaman da kendi yüzüme bakamam diyorum. Hepsi bu kadar, başka bir şey dediğim yok. Sizin mideniz kaldırıyorsa, kötülük edene de kötülüğe maruz kalana da aynı şekilde gülümsemeye devam edebilirsiniz, işin o yanı beni ilgilendirmiyor.