Ne güzel olurdu şimdi evde olmak! Küçük odamızda otururdum, semaverin başında, bizimkilerle birlikte; çok sıcak, güzel, tanıdık bir yer olurdu. Sanki anneni sıkı sıkı, ateşli ateşli kucaklamışsın gibi! Düşünüp durursun, kederden sessizce ağlarsın, gözyaşları göğsüne damlar ve yazılı dersler aklından uçup gider. Yarınki derse hazırlanamazsın; bütün gece rüyanda öğretmeni, madamı, kızları görürsün; bütün gece rüyanda dersleri tekrarlarsın, ama ertesi gün hiçbir şey bilemezsin.
•Olağanüstü Bir Gece
•Korku
•Satranç
•Hayvan Çiftliği
•Fareler ve İnsanlar
•Dönüşüm
•Küçük Prens
•Kürk Mantolu Madonna
•1984
•İçimizdeki Şeytan
•Kuyucaklı Yusuf
•Anna Karenina
>Beni en çok etkileyen kitaplar 1984 ve Kürk Mantolu Madonna oldu🫧