… Mustafa Kemal kadınları hep yüceltiyordu. Kadınları dışlayan bir milletin çağadaş olamayacağını; uygar bir ülkede kadınların erkekler kadar önemli bir rol oynayacağını vurguluyordu.
…asıl amacı demokrasiden işine geldiği kadarı yararlanıp, sonra demokrasiyi ortadan kaldırmaksa; bizler demokrasi adına böyle bir adama neden hoşgörü gösterelim?
Gençliğin mutluluğu, gençlerin kendileri dışında neredeyse herkesin inandığı kocaman bir yalandır. Hiçbir gencin, “genç olduğum için aman ne mutluyum” dediği duyulmamıştır.