Kitap başta akıcı gidiyordu. Bölümler birbiriyle bağlantılıydı. Belli bir dönemdeki gazete yazıları olduğu için o dönemin olaylarına odaklanılmış haliyle. Yusuf Kaplan okuma listesinde olsada bazı bölümleri diye not düşülmüştü yanına. Nedenini okurken anladım. Yazarın dili çok güzel olsada bölümler birbirinin tekrarı gibi daha çok. Bir yerden sonra hep aynı şeylerden bahsedildiği için sıkıcılaşıyor. Yazarın büyük hayranı değilseniz belki de okumayı tercih etmezsiniz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖