seth

seth
@skinwalker
cant we just leave the monster alive
Kabullenmek
kabullenemedim diyorum ama, çokça da özledim. gidişini algılamasa zihnim, yine de özler miydim? belki de kabullendim gidişini, kabullenemem sanışlarım susmuyor sadece, kim bilir.
Reklam
son kez baktım, son kez olduğunu bilerek. vedalaştık biz ama, yeniden buluşuncaya dek.

İzdiham Dergisi

@izdiham
·
insan sevdiğine son kez bakamaz
Sayfa 8·Kitabı okudu
Şiir
güneşle alakası yok, tiksintim üşütüyor beni.

seth

, bir kitap okudu
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2022 5. kitabı
N. H. Kleinbaum
8.8/10 · 33,1bin okunma