Aylin

Aylin

, bir kitabı yarım bıraktı
Murat Kaya
9.1/10 · 28 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"...aradığımı gerçekten de hep kendi içimde taşımışım. Eksik olan tek şey, onu görmemi sağlayacak bir bakıştı."
Sayfa 471·Kitabı okudu
Alıntı
"...İnsan sürekli kendi hatalarını örtbas etmek ve suçu başkalarına yüklemek eğilimindedir. O anda uygun olmayan her şey kötüdür, fakat o an için faydalı olan her şey, iyi olarak kabul edilir. Oysa insanlar çoğu zaman öyle işler yaparlar ki, sınırlı bakış açılarıyla ne yaptıklarının farkına varmaları, mümkün bile değildir."
Sayfa 470·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
"...İyi olanın kendini kabul ettirmesi genelde çok zor, çünkü istekleri daha az, çekinceleri ise daha çoktur."
Sayfa 470·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
...yıllardır peşinde koştuğu hedefe ulaştığı anda, onu tekrar kaybettiğini anlamıştı.
Sayfa 454·Kitabı okudu
Hayata Dair