Acını yaşa, öfkeni yaşa. Ve seyret.
Kendini sakın bastırma.Öyle suyun üstünde akan yaprağa bakar gibi bak,
seyret.Uzanıp onu almaya kalkışma.
Kendini suçlama.Olacak olandan kaçamazsın.O yüzden hiç bastırma kendini, baskılama.
Çünkü insan bastırdığı duygunun esiri olur .
"Ben gidiyorum,'' dedi.Ve geri geleceğimi bilmeni istiyorum. Seni seviyorum , çünkü...''
"Hiçbir şey söyleme ,''diyerek sözünü kesti Fatima.
"İnsan sevdiği için sever .Aşk'ın hiçbir gerekçesi yokdur.''