Gaziantep
Damarlarından akan asil Türk kanıdır.
Birlik ol şimdi tam zamanıdır.
Bu vatanın her yerinde şehit kanı saklıdır.
Bayrağına sarıl EY TÜRK UYAN!
instagram.com/slh.ayvz61
Sevginin niçini olmaz ki efendim... Düşünsem belki makul bir sebep bulabilirim. Fakat bu hakiki sebep olmaz. Çünkü biz önce severiz. Sonra sevdiğimiz şeyin güzel taraflarını bulmaya çalışırız. Bu da hodbinliğimizden doğar efendim.
Hüseyin Nihâl Atsız