Örneğin, süpermarkette kasa kuyruğunda beklerken, "Bu sıra
epey uzun süre bitmeyecek, en iyisi sakinleşip bekleyeyim," diye
düşünürsek kendimizi büyük ihtimalle sakin ve bedensel olarak daha
rahat hissederiz, belki önümüzde bekleyen kişiyle sohbet etmeye
başlarız ya da raftan bir dergi alıp okuyarak zaman geçirebiliriz.
Diğer taraftan, "Bu kadar sıra olmaması lazım, neden diğer kasaları
da açmıyorlar?" diye düşünürsek sinirimiz bozulur ve öfkeleniriz.
Bedenimiz gergin ve huzursuz olur, zamanımızı diğer müşterilere ve
kasiyere şikayet ederek geçiririz.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖