"Hayatları yeryüzünde çalışmak ve açlık içinde geçiyordu, buna karşı herhangi bir yerde, daha iyi ve daha güzel bir dünyanın olması hem doğru, hem de adalete uygun değil miydi?"
"Eğer düşündüklerini ifade edebilecek beceriye sahip olsaydı, yıllar önce, insan ırkını ortadan kaldırmak için çalışmaya başladıkları zaman gayelerinin bugünkü durumda olmadığını söyleyebilecekti."
"Aşk varsa ve hele aşık olmak Allah vergisi ise, niçin ayıp olsun? Dünyada en büyük sevinç, aşık olmanın sevinci, sevmek-sevilmek sevinci değil midir?"
"Diyelim ki buradan gittin. Gitmekle kendinden kaçıp kurtulabileceğini mi sanıyorsun? Nereye gidersen git, üzüntülerin de seninle birlikte gelecektir."