Şehrazat

Şehrazat
@slowlynaina
Yalnız kalmaktan korktukça yalnızlığım artıyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne gücü kalırdı cehennemin, buraya düşenler cenneti düşlemese?
...göğsümsümde açılmaya başlayan kocaman deliği görmezden gelmeye çalıştım.
"Beni de al Selim; ölümden, unutulmaktan öteye götür. Birlikte tutunamayalım. Ölmekle bana haksızlık ettin, birçok insana haksızlık ettin. "
yorgunluk değil bu, bıkkınlık! ikrah gibi bir şey. elbette böyle olmaması lâzımdı. lâzım.