Sim

Bana göre yalnızlık tek göz odalı dairem, bana mükemmel şekilde uyan battaniyemin altı, yürüyüşe çıkarken kendimi bakarken yakaladığım göğün altı, bir partideyken aniden üstüme çöken yabancılaşma hissi. Özeleştirimde, ellerimin ceplerimde huzursuzca kıpırdanışında, ses kayıt cihazından kendi sesimi dinledikten sonra odamdaki boşlukta, kafede gözü uzaklara dalmış biriyle yanlışlıkla göz göze gelişimde; başkalarının bakışından korkmama rağmen kimsenin zaten bana bakmadığını fark edişimde..
Sayfa 127·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
İnsan bir başkasını kendisinden daha fazla sevemez. Kendini kurtarmayı beceremeyeni, kimse kurtaramaz.
Sayfa 29·Kitabı okudu
Keşke benim de gidecek bir yerim olsa, kapı zilini çalıp fotoğraflara bakmak istesem.
Sayfa 171·Kitabı okudu
'... sağlıklı bir dilenci, hasta bir kraldan daha mutludur. -..... aptallıkların en büyüğü, sağlığını feda etmektir, her ne için olursa olsun: ......'
Sayfa 44·Kitabı okudu

Sim

, bir kitap okudu
Puan vermedi·144 syf.·
2025 30. kitabı
Özgür Bacaksız
6.4/10 · 1.953 okunma