Moi loli

Moi loli
Burası benim güncem. İçinden çıkamadığım hisleri buraya yansıtıyorum, iyileşmek için kendimle yüzleşiyorum.
kapra yayıncılık hakkında
selamm bir sey soracagım, kitapyurdu’nda gezerken kapra yayıncılıkla karsılastım ve kitapları gercekten cok uygun piyasaya göre ve sasırdım acaba bir farkı var mı diger yayınlardan ya da cevirisi duzgun mu? bir de benim yayınevi takıntım var biraz onu yenebilir miyim bilmiyorum ama kitaplar bu kadar pahalıyken takıntılarımı kontrol altına almam gerekli sanirim.. her neyse bir bilginiz varsa paylasırsanız cok sevinirim simdiden tessekkurler 🩵
1000Kitap
Moi loli
Hayııır, ben geçen sene ciltlilerini almıştım. İnanılmaz güzel ve kaliteliler
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşadığınız Şehirde Kar Var Mı ?
“Toprak, beyaz duvağının altında elvan elvan dokuyor bereketini. Mahşer çıngısı düşmüş nabzına, hezeyanlıdır.❄️☃️” Muzaffer Oruçoğlu (Fotoğraf Van’dan alıntıdır.)
Alıntı
Moi loli
Maalesef Muğla’da kar görmek biraz zor
Instagram’da paylaştıklarımız geçici. Peki neden yaptıklarımızı herkes görsün, bilsin istiyoruz? Bu neyin kanıtlama çabası? Bir bakıp geçecekler. Unutacaklar. Ama senin kaçırdığın o an bir daha geri gelmeyecek. Kendini seven ve kendine saygısı olan insan, anı gerçekten yaşar. Onu bozmak için fotoğraf çekip, paylaşma ya da anlatma kaygısına düşmez. Bence bu hayatta en önemli şey an. Ve o anı bozan her şeye sınır koyuyorum. Bunu seçiyorum. Kolayı, kaçışı, sahte dopamini değil; bana faydalı olanı, şifalı olanı, zor ama iyi olanı seçiyorum. Instagram artık saçma gelmeye başladı. Herkesle değil, sadece sevdiğinle paylaşmak daha özel. Çünkü başkalarının umrunda değilsin. Ama seni sevenin umrundasın, Esma.
Moi loli
Seni özledim ama ben… yıllardır örnek aldığım kişisin… garip şekilde srninle büyüdüm. Yorum yapmasam bile varlığını görmek güzeldi ama sana ne iyi geliyorsa onu yap balım