selamm bir sey soracagım, kitapyurdu’nda gezerken kapra yayıncılıkla karsılastım ve kitapları gercekten cok uygun piyasaya göre ve sasırdım acaba bir farkı var mı diger yayınlardan ya da cevirisi duzgun mu? bir de benim yayınevi takıntım var biraz onu yenebilir miyim bilmiyorum ama kitaplar bu kadar pahalıyken takıntılarımı kontrol altına almam gerekli sanirim.. her neyse bir bilginiz varsa paylasırsanız cok sevinirim simdiden tessekkurler 🩵
Instagram’da paylaştıklarımız geçici.
Peki neden yaptıklarımızı herkes görsün, bilsin istiyoruz?
Bu neyin kanıtlama çabası?
Bir bakıp geçecekler. Unutacaklar.
Ama senin kaçırdığın o an bir daha geri gelmeyecek.
Kendini seven ve kendine saygısı olan insan, anı gerçekten yaşar.
Onu bozmak için fotoğraf çekip, paylaşma ya da anlatma kaygısına düşmez.
Bence bu hayatta en önemli şey an.
Ve o anı bozan her şeye sınır koyuyorum.
Bunu seçiyorum.
Kolayı, kaçışı, sahte dopamini değil;
bana faydalı olanı, şifalı olanı, zor ama iyi olanı seçiyorum.
Instagram artık saçma gelmeye başladı.
Herkesle değil, sadece sevdiğinle paylaşmak daha özel.
Çünkü başkalarının umrunda değilsin.
Ama seni sevenin umrundasın, Esma.