Yarım Akıllılara İthafen
Yüzünün sadece yarısını kadraja sığdırıp güya gizemli bir hava katmaya çalışan eski anonim hesaplar, hakikaten neyin peşindeler acaba; pazar yerinde hileli mal satan esnaf gibi bir de utanmadan yüz görümlüğü mü bekliyorlar? İnsan anatomisinden de mi habersizsiniz; yüz zaten simetrik bir yapıya sahip olduğu için ortalama bir insan zihni, o boşluğu aynalama yöntemiyle zihninde zahmetsizce tamamlıyor zaten; ne oldu şimdi, yarım yüz kardeşimiz bu basit zihniyet oyununu tahmin dahi edemeyecek kadar akıl fukarası mıydı, yoksa biz o eksik resmi tamamlayınca üstün bir başarı ödülü mü kazanmış olduk? Amaç nedir, neyi gizlediğinizi sanıyorsunuz ey yarım yamalak yüzlüler? Yine dijital lağım kapaklarının açılmasıyla önümüze düşen garip bir furya, yine fıtrattan uzak, ucuz ve rüküş hareketler: Beni fark edin ama fark ederken de çok şaapmayın! Şaapmak nedir? İşte tam da bu ciddiyetsizliğin, bu ne idüğü belirsiz arafta kalışların kendisidir! Son zamanlarda bu vıcık vıcık samimiyetsizlikleri gördükçe her secdede aynı niyaza duruyorum: Zihnen, fikren ve ruhen aklı git-gel içinde olmayan, şahsiyet sahibi müstakim insanlara denk getir beni ya Rabbim! Hayatta bir şeyi yarım yapmak, yarım sevmek, bir meseleyi yarım bırakmak benim fıtratımda asla kabul görmeyen, tahammül sınırımı aşan en büyük hastalıktır; işte bu yüzden yarım yüzleri ve arkasındaki kof ruhları hiçbir zaman sevemeyeceğim. Hayatımda yarım bırakılmış hiçbir işe, hileli hiçbir niyet kırıntısına tahammülüm olmadığı gibi, bu estetik korkaklığı sergileyenleri de gördüğüm an hiç acımadan engelliyorum; ne de olsa bu ara elimiz tam manasıyla alıştı o temizlik butonuna. Anket yapacağım, yüzümün yarısını gösterebilirim bunun için mesajlarınızı bekliyorum. Şayet yüzümün yarısını görmek istiyorsanız 3416'ya SMS atın yada
1000Kitap
Üçüncü Taksitin Şiiri
Ellerin ceplerime girince Felaketim olurdu ağlardım Çok masraflıydın bilirdim Yüklü taksitin vardı duyardım Dip dibe birbiri ardınca Faizi de yüksekti fikrimce Ne zaman ödemeyi unutsam Haciz geleceğinden korkardım Felaketim olurdu ağlardım Ne zaman bankadan geçsem Veznede memurlar olurdu Alacaklılar puşt gibi gülerdi SMS ler aklımı alırdı Ödemelere bakardım Kombiyi biraz daha kapardım İnek gibi beni sağardın Felaketim olurdu ağlardım Avanslar bir mum gibi biterdi Maaşlar ay sonunda yatardı Hesabına para geldi mesajı gelirdi Sen doğru harcamaya giderdin Çantan kolunda giderdin Kapanana kadar mağazada kalırdın Aldıkların kelepirin tekiydi fikrimce Soldu mu değişime yollardın Hele bir de beden olmadı mı Felaketim olurdu ağlardım..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İleti
İletilmeyen son sms hakkımdı. Ruhsuz Adam..
Gözlərinin qarasında kainatı tapmışam, O, müqəddəs aləmin içində qeyb olmuşam, Cazibənə düşmüşəm ətrafında dönürəm, Şəms sənin qəlbindədir, ona doğru gəlirəm. Sən ey Allahın qızı, incə qəlbli Tanrıça, Məleykə ruhlu qadın, Ləçəklərində roza, Tanrı səndən vəsf edib, gözəlliklər yaratdı, Qızı şad olsun deyə könlünə eşqi saldı. Sənin baxışında itib,əsirəm, İlahi! Aləmləri bir-bir gəzirəm, Aşiqəm qızına, eşqim var sənə! Vəfan var hüsnümdə, zati cismimdə.
Milli Savunma Bakanlığı’ndan seferberlik çağrısı iddialarına açıklama: Yıldırım Serisi Seferberlik tatbikatları her yıl rutin olarak icra edilmektedir. 2026 tatbikatları da eylül-ekim aylarında 7 bin 686 yedek personelin katılımıyla yapılacaktır. Görevlendirilen personele 15 Mayıs 2026’da SMS gönderilmiştir.
Gücendim ama şimdi bana "Alevi" dedin diye. Bir de şöyle bir şey var elimizde imkân olsa ana karnında Ehlibeyt'i öğrenip daha çok bağlanacağız. Birde şu var: Millet Alevileri günah işlemiyor veya işlese salisesinde affediliyor zannediyor. Yani bir günah işliyoruz tövbe çekiyoruz anında SMS geliyor ahiretten "günahınız temizlendi" diye. x.com/i/status/205305...