📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sence babam bana kırgın mıydı?"
"Bence değildi. Baksana alkışa yetişmiş, en güzel giysilerini giyip gelmiş adam, alkışlamış seni."
Gülüştük.
"Ama şu anda cevabını merak ettiğimiz başka bir soru var, sayın konuğumuz. Asıl siz? Siz ona kırgın mısınız?" Fincanını mikrofon gibi uzattı.
Mikrofona doğru eğildim, boğazımı temizledim, "Evet," dedim, "evet, kırgınım."
Kendimi bir anda sahnede, bana bakan onlarca gözün karşısında buluyorum. Az önce beni görmeyen gözlerin çarpıcı değişimi karşısında afallıyorum. Sahne mi yani, diyorum içimden, sahneye çıkınca mı anlam kazandı bütün varlığım? İki basamak yukarı tırmanınca, eline bir mikrofon alınca oluyor mu bu işler?