Sümeyye Bostan

Ama sevgi tek bir yaşantı değil süreçtir. İnsanın kendisini savunmasızca ortaya koyabilmiş olmasının acılarını ve zaferini içeren bir süreç. Mutluluk o anda yaşanılan her şeyi hissedebilmektir. Dünyamızla karşılıklı etkileşimlerimizde keder de yaşanır sevinç de. Mutsuzluk, yaşama katılacak yürekliliği gösterecek yerde, insanın kendi içinde ürettiği ve gerçek dünyayla ilgisi olmayan duygularla yoğrularak kendini yaşamaktan kaçınma sonucu yaşanan bir olgudur. Mutsuz insan, kederine karamsarlık, sevincine kayga katar, gerçeğini doyasıya yaşayamaz. Çünkü kendine karşıdır.
Sayfa 172·Kitabı okudu
Reklam
Oysa, "O bensiz yapamaz!" sözü aslında, "Ben onsuz yapamam!" gerçeğinin saptırılmasından başka bir şey değildir.
Sayfa 98·Kitabı okudu
Hiçbir şeye bağlanamamak insanın boşluk ve anlamsızlık duyguları yaşamasına neden oluyor.
Sayfa 31·Kitabı okudu
Puan vermedi·210 syf.··
2024 14. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 04 Haziran 2024 00:00
Yaşamak nasıl bu denli zor olabilir ki? Nefes almaya yaşamak deniyor ise nefes almak için gösterilen çabanın adı ne? Kitabın en üzüldüğüm karakteri Youqing oldu.
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,6bin okunma

Sümeyye Bostan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·210 syf.··
25 saatte okudu
·
Okunma: 04 Haziran 2024 00:00
·
2024 14. kitabı
Yu Hua
8.5/10 · 70,6bin okunma
Reklam