Sngl

Sngl
@sngl83
... üstümdeki yıldızlı gökyüzü ve içimdeki ahlak yasası... Pirincimi yerim günbatımını izlerim Ben de böyle biriyim.
Demin öğrendim ki yanlış yutkunuyormuşum. Yutkunmanın bile doğrusu yanlışı var. Velhasıl hayat çok zor.. Elimizde bi klavuz olsaydı keşke.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Uzun bi süre perio görmek istemiyorum.
"Çek ipini rahvan gitsin. "
"Yaşamak, kendisi olabilmeyi ve yaşama etkin bir biçimde katılabilmeyi tanımlar. Bu, insanın kendi sorumluluğunu, bir başka deyişle, hayatına anlam katma sorumluluğunu içerir. Sorumluluğunu üstlenen kişi özgürdür. Özgür insan daha az korkar, onun için sevebilir. "
Sayfa 159 - Metis yayınları·Kitabı okudu
İnsan ve Hayat
"Dünyada iki tür insan vardır: yaşayanlar ve yaşayanları seyredip eleştirenler. Seyretmek ölümü katılmak ise yaşamı simgeler. "
Sayfa 159 - Metis yayınları·Kitabı okudu
Hayata Dair