Girilmemesi gereken yollar vardır,
üzerine gidilmemesi gereken askerler vardır,
üzerine saldırılmaması gereken kentler vardır,
mücadeleye gerek olmayan yerler vardır,
yerine getirilmeyecek hükümdar emirleri vardır..
bir dipsiz uçurumdan çıkıp yükselen güzel bir şehir ve pırıl pırıl insanlar görüyorum; bu insanların, gerçek anlamda özgür olabilmek için uzun yıllar süren mücadelelerinde kâh zafer kazandıklarını, kâh yenildiklerini görüyorum; geçmiş dönemlerin kötülüğünden doğan günümüze ait bu kötülüğün, yavaş yavaş miadını doldurup yok olduğunu görüyorum..