sny

sny
@snysn
İki ömrüm olsun isterdim; biri yaşamak, diğeri okumak için.
"tenceren kaynarken , maymunun oynarken" hayatın tadını çıkaracaktın, başına bir dert gelirse de eh diyecektin, ne yapalım, dünya böyle. Kafanı ona buna takıp da o ne dedi bu ne dedi diye vıdı vıdı etmeyecektin. Tuna Nehri gibi akıp giderdi hayat,
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

sny

, bir kitap okudu
Puan vermedi·510 syf.·
2022 81. kitabı
Vladimir Bartol
9/10 · 50bin okunma
Kalk haydi, ebediyyen uyuyacağız zaten! Ömer Hayyam
Sevmeyi bilmiyorsan şayet, neye yarar güneşin doğması ve batması?