Mari

Mari
@sobertaes
Ağzıma tütün tadı bile gelmiyor artık.
Ötesi Yok
Bu dünyada En büyük günah Seni unutmak En acı eyvah Senden ayrılmak En güzel silah Gözlerinden vurulmak Ve En tatlı sabah Kollarında uyanmak İşte Bundan ötesi yok...
Sayfa 20
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Ve en acısı ne biliyor musun? Her sabah seni yeniden Yüreğimdeki darağacına asıyorum Ve sonra oturup İkimiz için çocuklar gibi ağlıyorum Çocuklar gibi Serena... Duydum ki Yağmurların bile bilmediği bir şehirdesin Ve aşkımız bir şiirin en yanık mısralarında Ve bir merdiven boşluğunda Paramparça umutlarımız Hani birlikte yaşlanacaktık Serena? Hani birlikte ağaracaktı saçlarımız? Bak nasıl küskün ve mahzun bakıyor bize Doğmamış çocuklarımız Hâlâ inanamıyorum yaptıklarına Hâlâ inanamıyorum Serena... Bir intihar mektubuydu sanki son bakışın Ve kör bir bıçak gibi oydu yüreğimi Böylesine kaçışın Oysa O değil ben olacaktım kollarında Hani hep ben olacaktım Serena Hani emindin Hani yemindin Hani hep benimdin Serena Hani hep benimdin..?
Sayfa 18
 hep tırnaklarımın kütlüğünü duydum. hiçbir şey yapamayacağımı. ne sevgimi gösterebildim ne de nefretimi.
Sayfa 25
acıları hafifletmenin ne anlamı var? İlkin, acıların insanı olgunlaştırdığını, ikinci olarak da, eğer aslında acılarını haplarla, damlalarla hafifletmenin yolunu bulurlarsa, bugüne kadar yalnızca her türlü bir belayı savuşturmak için sığınmak bir yana aynı zamanda mutluluğu buldukları din ve felsefeyi insanların kesinlikle bir kenara bırakacaklarını söylüyorlar.
Sayfa 32
delice konuşmalarını kâğıda dökmek zordur. insanoğlunun alçaklığından, adaletsizce zorbalığından, zamanla yeryüzünde yeşerecek harika yaşamdan, her dakika ona zorbaların cehaletini ve acımasızlığını anımsatan penceredeki parmaklıklardan söz eder. ortaya eski ama henüz modası geçmemiş şarkılardan düzensiz, dağınık bir potpuri çıkar.
Sayfa 12