me

me
@solinvictus0
çünkü o kendine yetmeyi bilirken, ben ona gereksinim duyuyordum. çünkü onun içinde, benim dahil olamadığım kendine ait şeyler vardı.
Sayfa 146·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.

me

, bir kitap okudu
Puan vermedi·246 syf.·
2025 9. kitabı
M. Kemal Sayar
8.4/10 · 13,2bin okunma
belki de bir şeye sahip olup kaybetmektense ona hiç sahip olmamak daha iyidir.
Sayfa 76·Kitabı okudu
çünkü sen birine bir şey uzatırken karşındaki de aynı anda elini sana uzatmazsa o şeyin yere düşüp kırılacağını,
Sayfa 73·Kitabı okudu