Abartmıyorum, hayatımda okuduğum en iyi kitaplardan.Okuduğum her sayfada ağzım açık kalmıştı. Ahmet Ümit’in tarzı gerçekten bir başka. Çok sürükleyici. Keşke kitabı unutup bir daha okusam :(
Açıkça konuşmak gerekirse ben fazla beğenemedim. Bilmiyorum belki benim okuyacağım bir tür değildi. Çok sıkılarak okumuştum ama daha sonra bu kitaba bir şans daha vereceğim.