İnsan adaleti ne kadar zayıf ne kadar güçsüzdü... Ruha damla damla zehir akıtan ve bedeni yok etmek için kemiren katile neden mutlu bir yaşam ve saygı layık görülüyor? Ne çok katil cezalandırılmıyor! Zarifçe işlenen bir günaha nasıl da hoşgörüyle yaklaşılıyor! Manevi işkencelerin neden olduğu cinayetler nasıl da aklanıyor!
Seven bir kadın..., gökten inmiş bir melek olmadığı sürece, sevdiğinin bir başkası tarafından mutlu edildiğini görmektense onun acıyla can çekişmesini tercih edecektir...