Kitap oldukça yavaş akmakla birlikte kimi zaman hiç okumamış,anlamamis hissi doğuruyor. Yokluk yok denilecek cümlelerle karmaşık bir şekilde verilmiş. Bu karmaşa beni oldukça sıktı tabii zevk meselesi. Okunduğunda da vakit kaybı olarak degerlendirilemeyecek bir kitap.