Metnin konusu ilgi çekici olmasına rağmen dili beni yeterince etkilemedi. Basit, sıradan bir dille yazılmış olan kitabın eksik yönü bu olsa gerek. Açıkçası uzun bir sürede okumam da kitapla arami açtı.
Pi oldukça etkileyici bir kitap. Fikirleri güçlü, aydınlık dolu. Hakiki bir insanın dönüşmesini çok açık bir şekilde anlatıyor. Özge, Deniz gibi karakterlerin yaşamda karşılığını şu anda goremesek de bir gün elbet gerçek insanlarla dolacagini umut ediyorum. Din, siyaset, gündemle ilgili her şeye değinmiş olması farklı bakış acilariyla incelenmiş olması kitabı vazgeçilmez yapan unsurlardan. Güçlü kitaplardan.