Kitap gerçekten çok zor okunabilen bir dille yazılmış. Şu ana kadar en zor okuduğum kitap. Dilin çevirisinden midir yoksa yazarın dili mi bilmiyorum ama oldukça kötü. Ergenliğe girecekler için bile oldukça sıkıcı. Felaket ve bittim sözcüklerinden nefret ettim. İlk defa bir kitap için böyle cümleler sarf ettim.