İnsanın gülüşlerinin azalması, biraz daha büyüdüğünü mü gösterir derttaş. En son ne zaman içten güldüm inan hatırlamıyorum, ben şimdi biraz daha büyüdüm mü yani ? Ben büyümek değil, gülmek istiyorum, mutlu olmak istiyorum derttaş.
Duygu ve Düşünce
SELİM GÜRBÜZER KİTAPLARI-KDY
GÜNEŞ DOĞUDAN DOĞAR Orta Asya’dan Nizam-ı Âlem’e SELİM GÜRBÜZER Uzun yıllar uğraşı sonucu oluşan Güneş Doğudan Doğar adlı eserim 2022 yılının son aylarında Kitap Yurdu Doğrudan Yayıncılıktan (KDY) okuyucuyla buluşup, yayımlanan eserim 9 ayrı bölümden oluşmakta. Ve bu eser 454 sayfa hacimlidir. Kitabın önsözünde şu ifadelere yer verdim: “Allah-ü Teâlâ ve Tekaddes Hazretlerine sonsuz hamdu senalar, Resul-i Ekrem Efendimiz (s.a.v)’e salat ve selam olsun. Eser incelendiğinde Orta Asya’dan başlayan bu kutlu yolun Balkanlar’a uzandığını, oradan da Viyana kapılarına kadar uzandığını görürüz. Orta Asya’dan başlayan bu koşunun hem maddi hem de manevi cephesini okuyucuya ilginç geleceğini umduğum bir üslup çerçevesinde dikkatinize sunmaya çalıştığım görülecektir. Tabii ki, bu uzun soluklu koşuyu bir solukta anlatmanın mümkün olmadığının idrakiyle ortaya karınca kararınca ne koyabilirsek buna da şükretmemiz gerekecektir. Hem nasıl şükretmeyelim ki, hele bilhassa tarihi süreç içerisinde Başbuğu Hakanlara ışık saçan Gönül Sultanlarının manevi tasarruf ve sohbet iklimi altında bu eseri kaleme almanın hazzını almak bile başlı başına bizim için büyük bir nimet olsa gerektir.. Bu nedenledir ki eserin hazırlanmasında yaklaşık 10 yıllık bir süre içerisinde büyük bir titizlikle defalarca gözden geçirip olgunlaştığına kanaat getirdiğim noktada 2022 yılın son ayı itibariyle vira bismillah deyip siz değerli okuyucularımın beğenisine sunmuş durumdayım. Oldu ya, şayet anlatılması gereken gözden kaçan hususlara değinmeyip ya da anlatımlarımızda sürçülisan babından hatalarımız olduysa da şimdiden okuyuculardan bizleri mazur görmelerini dilerim. Her ne kadar Orta Asya’dan Nizam-ı âleme giden yolun tarihi akış çerçevesini tam
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dışarıdalar ve Senin de Çıkmanı Bekliyorlar... Her zamankinden daha kalabalıklar. Kadınlar, erkekler ve yaşlılar, hepsi ordalar ve senin çıkmanı bekliyorlar. Seni sevmediklerini biliyorsun, hatta nefret ettiklerini. Gülümsemeden nefret ediyorlar, masumiyetinden, iffetli düşlerinden, dua edişinden. Seni onlardan farklı kılan ne varsa nefret ediyorlar. Onlara kaybettiklerini hatırlatıyorsun. Zihinlerinin bir köşesinde kalan, her an rahatsızlık eden ve bir daha asla ulaşamayacakları masumiyeti hatırlatıyorsun onlara. Yüzüne baktıklarında kaybettikleri Tanrı'nın soluğunu hissediyorlar. Yüzlerinden utanıyorlar, akşamdan kalma sözcüklerinden, saçlarından ve şehvete gömdükleri aşklarından utanıyorlar. Senin bu kentte yaşaman acı veriyor çoğu zaman. Bu sokaklarda yürümen, konuşurken insanların gözlerine bakabilecek kadar cesur olman şaşırtıyor onları. Seni bir kuyuya gömebilmek, taşlamak, korkularla sarmak, ateşe atmak ya da geçmiş zamanlardan kalma bir acının koynuna atmak istiyorlar. Her sabah güneşin doğuşunu, ayakta durarak, alnını toprağa dayayarak, avuçlarını gökyüzüne kaldırarak selamlaman şaşırtıyor. Dışarıdalar ve senin çıkmanı bekliyorlar. Eğer çıktığında mahcup adımlarla yürürsen, bundan epeyce mutlu olacaklar. Başın önde kalırsa ve bugüne yaptığın her şeyden utanarak yürürsen bundan mutlu olacaklar. Çünkü onlardan özür dilemeni, pişman olmanı bekliyorlar. Kendi yüzünden nefret etmeni bekliyorlar. Güzel gözlerini gökyüzüne çevirip düşsel hayallere dalman onları tuhaf bir öfkeye yöneltiyor. Onlar gibi davranmanı bekliyorlar; unutmanı yani göksel olanı, yani alışmanı yavaş yavaş her şeye. Karanlığa. Dilersen çık ve onlarla git. Dilersen vazgeç "benim" dediğin her şeyden. Kimse arkandan kötü sözler söylemez endişe etme. İstersen çık ve onlarla git,
1000Kitap,şu görüntülenme sayılarına bir el atın artık.Bu ne ya,20 görüntülenme mi olur? Ben paylaşım mı yapıyorum,gizli görev mi yürütüyorum belli değil.😅 Son güncellemeden sonra etkileşimler iyice dibe vurdu.Eskiden paylaşımı görenler vardı,şimdi sanki uygulama "Bunu kimse görmesin." moduna geçmiş. Algoritma tatile çıktıysa haber verin,biz de boşuna umutlanmayalım.Bir güncelleme yaptınız,görüntülenmeler de güncellemeyle birlikte kayboldu.Şöyle bir el atın da biz de "Acaba paylaşım yaptım mı?" diye kontrol etmek zorunda kalmayalım. 🙂
1000Kitap
🎬 SON KARE DEVAM 2026- / 1 sezon, 8 bölüm / Mayıs 2026 da izledim Her bölüm yaklaşık 45 dakika Türkçe Kanal / Nerden izlerim : Gain / Gain , İnternet Puan IMDb : 6.6 / Benim : 7.5 Tür: Suç, Polisiye, Dram Türk Yapımı 18+ Yönetmen : Aytaç Çiçek Senaryo: Ali Doğançay Yapımcı: Ali Burak Ceyhan 📌 KONU : Son Kare, yaşadığı zorlu bir dönemin ardından psikoterapist kontrolünde mesleğine geri dönen Cinayet Masası komiseri Sare Baykal'ın, gizemli cinayetleri çözme çabasını konu almaktadır. Sare'nin yolunun ünlü moda fotoğrafçısı Atlas ile kesişmesiyle birlikte ikili, kendilerini belleğin karanlık sularında ve şüphe dolu bir bilmecenin içinde bulur. 💬 YORUM : Ben diziyi gerçekten çok beğendim. En büyük artısı kesinlikle oyunculuklar. Özellikle Burcu Özberk'e polis karakteri inanılmaz yakışmış; oldukça doğal ve güçlü bir performans sergiliyor. Ben katilin kim olduğunu ikinci bölümde tahmin ettim ama buna rağmen kurgu ilgimi kaybetmedi, çünkü olayların işlenişi ve karakterlerin derinliği diziyi sürükleyici kılıyor. Finali de merak uyandıracak şekilde bırakılmış. Devam sezonunu kesinlikle bekliyorum. 📌"Bazen bir meleğin ve bir şeytanın dostluğu, dünyanın kaderinden daha ilginçtir." ✨ 🔄 DEVAM / İPTAL Hikaye devam edecek gibi gözüküyor 🎯 Bunu sevenler şunları da izleyebilir: • Mezarlık • Şahsiyet • Bozkır • Alef
Bu benim ilk aldanışım değil, Bu benim son yıkılışım değil, Bırak bu sahte gözyaşlarını, Bırak bu masum bakışlarını. Üzülme, benim için üzülme, Üzülme bu son için üzülme, Ben, ben yeterim kendime 📚Ahmet Selçuk İlkan Ahmet Selçuk okuyunca kendimi Attila İlhan'ı aldatıyormuş gibi hissediyorum ):
Şiir