Beni neden kiskanmazsin
Çünkü ailem tam anlamıyla geri kafalı. Takdir alıyorum diye sevinip karnemi almaya gittim; sırf etek giydim diye bana bağırıp çağırdılar. Doğal olarak en güzel karne hediyesini almadığımı düşündüm. İkinci bir haksızlık ise şu: Okulu düz geçen erkek kuzenimi benden daha çok seviyorlar. Ben düz geçsem bana kızarlar, teşekkür belgesi alsam dahi dünyayı başıma yıkarlar. Ama o siktirname alinca sadece beş dakika kızıp sonra yine sevmeye devam ediyorlar; o benden daha değerli. Üçüncü olarak, arkadaşlarım dışarıda eğlenirken ben evden çıkamıyorum. Çünkü aileme olan sinirimi ancak kendimi eve kapatarak ifade edebiliyorum. Sırf onlara kızdığım için bir yerlere gitmiyorum. Sonuçta onlar hem bana kizarken sinirlenip üzülüp hem de sonrasında gezi parası için onlara yalvaramam ya da onların verdiği parayla gezemem, gururum buna el vermez. Dördüncü olarak, babamla konuşmam dahi yasak; yasak olmasa bile o zaten benimle konuşmaz, öyle bir durum işte. Beşinci ve son olarak; ailemin, abimin, annemin ve ablamın istediği gibi yaşamak zorundayım. Aksi takdirde hayatımı sürdürmem mümkün değil, çünkü tamamen onlara bağlıyım. Sadece beş dakikada bile kalbimi darmadağın edebiliyorlar.
Bu hayatta sizi üzmesine müsaade edeceğiniz tek şey sevdiğiniz bir kitabın son sayfası olsun.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Baştan başlıycaz çünkü bende hep baştan başlıyacak cesaret var.
1000Kitap
1220"
Bazen her şey o kadar çok üst üstte gelir ki çok fazla şey... Her şey... neden diye sorgulamaya fırsatın olmaz ve buna son vermek istersin buna son vermeliyim buna bir son vermeliyim evet ben buna bir son vereceğim.
Duygu ve Düşünce
geçenlerde “papatyalar bana artık Nihan’ı hatırlatıyor” demiştim. küçükken topladığım papatyalardan parfüm yapmaya çalışırdım halbuki:) ilerde nasip olur mu kendi parfümümü yapmak.. Nihan’ın ölümle bağdaştırdığı papatyalara şimdi ben de aynı anlamı atfediyorum. yine de dünya kurduğumuz hayallerin hatrına dönüyor, biraz da dünyada şahit olduğumuz güzelliklerin. ve yine memleketteki son demlerim… dün karşılaştığım bütün herkesi uzunca bir zaman göremeyeceğim hissiyle veda ettim, sanırım üniversiteye gittiğim zamanlarda bile böyle hissetmemiştim. biraz burukluk, biraz korku ve ümit ile… Allah’ım beni yalnız bırakma, bunu sonuna kadar okuyan biri olursa duasına dahil olmayı çok isterim. dünya en çok da duaların hatrına dönüyor çünkü. selametle…
Sakın Unutma !!!
Unutma ki ! Bu dünyada her şeyin Son Kullanma Tarihi ve Raf Ömrü var. Tükeneceğiz ve Tüketeceğiz...
Hayata Dair