çเğ๔є๓

çเğ๔є๓
Olacaksa olur boşuna zorlama...
"Serabın bir sonu vardır. Ufkun, sıradağın sonu. Uçarın, kaçarın bir sonu vardır. Senin sonun yok.."
Şiir
Reklam
Kimse tanıdığın gibi kalmıyor. Bir gün bakıyorsun sıcacık, Bir gün bakıyorsun buz gibi..
Şiir
İçimizde şeytan yok. İçimizde âcizlik var, tembellik var. İradesizlik , bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey; hakikatleri görmekten kaçma eğilimi var.
Herkes ne diyecek?.. Fakat bu ana kadar herkesten ne gördüm ki ... Bana en yakın olanlar dahil olmak üzere, bu herkes dedikleri şey beni üzmekten , hayatımı manasız hale sokmaktan başka ne yaptı?
İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir.