Yıllar önce merak ettiğim için Kur’an-ı Kerim okumuştum. Ali İmran Suresinin 135. Ayetinde deniyordu ki: “Onlar, çirkin bir iş yaptıklarında yahut öz benliklerine zulmettiklerinde, Allah’ı hatırlar da günahları için af dilerler. Günahları Allah’tan başka kim affeder ki? Ve onlar yaptıklarında bile bile ısrar etmezler.” Yine yıllar önce merak ettiğim için İncil’de okumuştum. Luke 17:3-4’te deniyordu ki: “Yaşantınıza dikkat edin! Kardeşiniz günah işlerse onu azarlayın; tövbe ederse bağışlayın. Günde yedi kez size karşı günah işler ve yedi kez size gelip, “Tövbe ediyorum derse, onu bağışlayın.” BEN SENİ BAĞIŞLIYORUM KARDEŞİM, AMA GÜNAHLARINI ALLAH AFFETSİN..."