Bazen olur ya bir kitabı okursunuz ama onu sindirmek için belkide günlerce beklersiniz. Çünkü kitap sizi içine çekmiştir .Siz artık kendi dünyanızda değil kitapta geçen olaylar ile yaşıyorsunuz.Yeri geliyor ihanete uğruyorsunuz,yeri geliyor savaşıyor yeri gelince ağlıyor ve aynı zamanda gülüyorsunuz. olaylar sizi farklı mekanlara götürüyor.Ancak olaylar hep aynı; ihanet, sürgün, üzüntü, ölüm... Mehmet Uzun hakkında inceleme yapmak özellikle bu kitap hakkında inceleme yapmak ne haddime. Ancak kitap sizin üzerinde öyle etki bırakıyor ki kendinizi bir şeyler yazmak zorunda hissediyorsunuz. İki kitap da birbirinden harika .Kesinlikle okumalısınız,okutmalısınız.
Kandilleri yakın dengbej Bro'ya kulak verin . Kimsesizlerin sesi Bro 'ya. Görün ki o kimsesizler neler çekmiş .Herkese keyifli okumalar