Sosyal bilimlerle fazla haşır neşir olan bireylerin rasyonalizme çatlarcasına inanışları kendini en çok yorum ve yargılarında belli ediyor sanırım. Keskin, faşizan ve aksi mümkün olmayan tek doğru. İnsan oluşun hata payı, yanılabilme ihtimali yok hayatlarında.