Sorarlarsa "Ne iş yaptın bu dünyada ? " diye rahatça verebilirim yanıtını: "Yalnız kaldım, kalabildim. Altı milyarın arasında doğdum ve hiçbirine çarpmadan geçtim aralarından."
Neden yaşamaliyim? Yani benim bu aldatıcı , fâni yaşantımın ne gibi gerçek ve kalıcı bir sonucu olacak? Bu sonsuz evrende benim sonlu varoluşumun anlamı nedir?