Nagihan

Nagihan
@sonsayfadayim
“Bu dünyada insanların korktuğu tek şey öğrenmekti. Acıyı,susuzluğu,açlığı ve üzüntüyü öğrenmek onların uykularını kaçırıyor,bu yüzden daha rahat döşeklere,daha leziz yemeklere ve daha neşeli dostlara sığınıyorlardı.”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İstediği şey,eski güzel,rahat,endişesiz ve tekdüze günlere dönmekti.”
“Cevaplarını bulamadığı sürece yaşadığı bu tuhaf dünyanın,alaca renklerle dolu devasa bir boşluktan pek farkı olmayacaktı.”
“Düşünüyor olmasından kendisinin varlığı açık ve seçik olarak çıkıyordu. Fakat bu yolla insan, kendisinden başka hiçbir şeyin varlığını ispatlayamazdı.”

Nagihan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·110 syf.·
10 saatte okudu
·
2025 14. kitabı
Albert Camus
7.9/10 · 137,4bin okunma