Bunca asitli beslenmeyle sertleştirdiğimiz hücre zarları insüline duyarsızlaşınca, insülinin mevcut bütün enerjiyi yağ olarak depolamasına dolayısıyla az yesek de kilo almamıza artık şaşmamalıyız. Bu yüzden akşam tüketilen az miktardaki karbonhidrat bile bel çevresinde depolanır.