Jack London açık anlatımıyla beni çok cezbediyor. Olayların akışı, konuşmalar, düşünceler, duygular ... Hepsini o kadar güzel aktarıyor ki... Bu kitabı da hoş bir heyecanla okuyorum.
"...hayatın formu dehşet verici derecede kusurludur. Felaketler hep yanlış şekilde, yanlış insanların başına gelir. Hayatın komedilerinde acayip bir dehşet vardır, trajedilerinde ise farsla son bulur. İnsan hayatla temas ettiğinde hep yaralanır. Her şey ya fazla uzun ya da kısa sürer."