"Aşk nedir?"
"Neymiş?"
"Aşk, Füsun karayolları, kaldırımlar, evler, bahçeler ve odalarda gezinirken ve çay bahçelerinde, lokantalarda ve akşam yemeği sofrasında otururken, ona bakan Kemal'in duyduğu bağlılık duygusuna verilen addır."
Ben ki bu yaşıma kadar kendimi aşkı tanımış, beş on kadın sevmiş zannederdim, halbuki anlıyorum ki onların hepsi bir oyuncakmış, bugün onların hepsini, hepsini de reddediyorum... Hepsini de... hepsini de... Yalnız o var, dünyada kadın olarak yalnız o var... Ve aşk yalnız onun aşkıdır...