Şeyh Tantâvî diyor ki:
"70 yıldır kitap okurum. İbnü'l-Cevzî'nin şu sözünden daha hikmetli bir söz görmedim:
İbadetlerin meşakkati gider, sevabı kalır. Günahların lezzeti gider, azabı kalır.”
"Teyzemin "düşme kötünün üstüne yiğit edersin" diye bi lafı var. Beş para etmez manipülasyonlariyla seni alt etmeye çalışan avanaklari gördüğünde hatırlamak için iyi bi söz"