Hocamın tavsiyesi üzerine okuduğum başlarda çocuk kitabı sanıp daha sonrasında olayın akışından elimden bırakamadığım güzel bi deneyimdi. Çocuk kitabı değil alagoriymiş. Uygarlığın gerekliliği üzerine vurgu yapıyor kitap. İnsanların suç işlemeye meyilli olduğunu anlatırken yine de normalleştirmeyip kötülüğün farkındalığı hissinini, kötü karakter çocuğun yüzündeki boyanın arkasına sığınıp canileştiğini, yüzündeki boyanın kendini görünmez kıldığını maskelediğine dayandırır. Saf iyiliği temsil eden karakterin hz.isa gibi uçup gitmesi kitabın en vurucu yeriydi.