Evet ben bugün buraya severek okudugum ama bazı konularda memnun kalmadığım bubkitao ila geldim merak etmeyin Spoi vermeden önce uyardım
SPOİ YOKK
Ana karakterlerimizi tanitmakla başlayayım:
Gonca: ismindende anlaşılacağı şekilde gündüz ailesinin(sülalesinin) 4. Üyesidir. Karşı komşuları olan yektaya platonik aşıktır.
Yekta: goncanın karşı komşusudur. Buse adinda sevimsiz bir sevgilisi vardır.
Gelelim sevmedigim yerlereeee
•betimlemesi azdı.
•aile sahneleri fazlaydı.
•hızlı zaman geçimi
Gibi gibi ama herseye rağmen çok güzeldi kısa sürede bitirdim
SPOİİ
En sevdigim sahnelerrr
•goncanın körsün demeleri
•küçüklük aşkı yagmur( yektanin)
•son sahne
•goncanın doğum günü
•yektanin köy dönüşü
•BÜTÜN SAHNELER
Yani diyecek bir sey kalmadı gibi ama son bir şey söyleyeceğim;
Sümeyye Demirkan yazara burdan sesleniyorum gerçekten ellerine sağlık…
Bu kitabı OKUYUN.
Evettt, bugün çok severek okuduğum bu kitap hakındaki düşüncelerimi yazıyorum.
Merak etmeyin Spoi uyarısı yaptım.
Gündüz Günceleri bu arada çevrimiçi kitabını beğendiysen cümlenin başına koyduğum kitaba bir bakk!
SPOİ YOK
Ana karakterimiz Nida kendiyle barışık, lafını esirgemeyen ve sarı rengine aşık bir karakter.
Diğer ana karakterimiz ise Mustafa. Mustafa Nidanın bir üst sınıfında okuyor. Ve ikisinin masum ve güzel aşkını okuyoruz. Mustafa Nidayı çok seviyor. Ve ben Nidanın sadece bir arkadaşı olmasını doğal buldum. Yani insanlar bunu sevmiyor olabilir ama bunun olması çoğu sahnenin çiftimiz arasında geçmesini sağlıyor. Bu arada çiftimiz çoğu kitap gibi son sayfalarda sevgili olmuyor ve olaylar direk ilk sayfadan başlıyor o yüzden okurken asla zorluk çekmeyeceksiniz.
BİLGİ: bu kitapda bol bol mesaj bulunuyor ama merak etmeyin sizi asla sıkıntıya itmiyor. Bir günde bile bitirebilirsiniz.
Kitapta smut yok hatta yanlış hatırlamıyorsam kiss bile yok ama bu sizin durmadan Of ne zaman olacak ya diyerek okumanıza sebeb olmuyor gerçekten… ve son olarak bu kitabı OKUYUN mükemmel!
Sümeyye Demirkan evet yana yazarımızı da bıraktım gerçekten bendeki yeri çok farklı.
SPOİİ DİKKAT
Öncelikle burdan yazara sesleniyorum gerçekten ellerine sağlık. Bütün sahnelerde bu iyi düşünülmüş dedim gerçekten…
En sevdiğim sahneler;
•Mercimek kardeş,
•İlk tanışma,
•Alp ile Mustafa’nın aynı kişi olduğunu öğrenme,
•En sondaki özel bölümler,
•Babaannesinin Nidanın odasında yattığı zaman Mustafanin nidanın penceresine gelmesi ve babaannesine yakalanmalari,
•Nidanın annesine yakalandıktan sonra Mustafanin “ben kızınızı seviyorum” demesi,
•Mustafanin Nida için sınıfta kalması,
•Mustafanin Nidaya verdiği kopyalar,
•BÜTÜN SAHNELER…
Daha çok var ama yaz yaz bitmiyor o yüzden bu kadar yeter ama şimdi gelelim
Ufuk'un hain çıkması acayip iyi bir test köşe olmuş ve daha sonrasında ufuk'un hikayesini okumak bı yönden ufuk 'a hak vermeme sebep oluyor yani herşeyin bir nedeni var...
Beyaz Leke - 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 20252,874 okunma
Verdiğim puandan da anlaşılacağı üzere okumayın arkadaşlar yazarın kalemini çok severim ama bu kitap olmamış cidden olmamış alttaki kısım SPOII
Kitapta tecavüz var !!!!!ve bilin bakalım ne oluyor kızımız affediyor cunku çok seviyormuş !!!geri baristilar 3 ay sonra ve kızın düşünceleri adama gerçek olmayan resimleri yollaninca çok öfkelendi ve intikamını öyle aldı ama bu kızın kendi suçu çünkü çok şey sakladı!!!! Kiz böyle düşünüyor ve diyor ki affedip ilk birlikte oldukları zaman “Lüzumsuz yere çok zaman kaybetmisiz"ay lafa bak ya lafaaa !!kızım burada mağdur olan sensin sennnn!!! Çok sinirliyim yazara ve kitaba okumayın onermiyorum!!!
"Kendini saydırmasını bilmeyeni saymazlar."
Spoii! Aytmatov'un güzel bir kitabını daha bitirdim. Bence Momon'un otoriteyi başta sağlaması gerekiyordu. En başında damadına söz geçirmeliydi. Susup her şeye katlanıp bir anda patlarsan kimse seni kâle almaz, paspas olursun işte. En çok yetim çocuğa üzüldüm. Çocuk o kadar yalnız ki nesnelerle arkadaş olmuş. Momon dede de ata töre diye çocuğun kafasına saçma sapan hikayeler doldurdu. Damadına söz geçiremedi. Çok sevip saydığı atalarına geyiği öldürerek saygısızlık etti. Üstüne çocuğa travma bıraktı. Bütün suç Momon da. En iyi insan sensin tamam. İnsanın az sesi çıkmalı hayatta her şeye boyun eğilmemeli. Kaç yaşında adamsın onlar senin işlerini yapacak. Her şeye evet tamam dersen kimse seni takmaz. Böyle tepene binerler. Çocuğa da yazık oldu yavrucak. Beyaz gemiye ulaşmıştır umarım diyeyim.
Beyaz GemiCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202387,5bin okunma
SPOİİ
Celaena hiç bir zaman bir suikastçı olmamıştı olamamıştı. Her ne kadar ailesinde ona bir tehditmiş gibi davranılsada ailesinde gördüğü sevgi ve huzurun Arobynn 'ın onu saf kötü yapmasına asla izin vermediğini görüyoruz ve belkide asla yapamayacağını...
Bu kitapta geçen hikayelerin ileriki kitaplarda kendini göstereceğini düşünüyorum Manonun bahsettiği kızıl saçlı kıraliçenin de Ansel olduğunu düşününce Manon -Onüçler- Ansel Dorian(tasmadan kurtulabilirse) Chaol Rowan Celaena ve daha niceleriyle bir Adarlan Kralının nasıl yok edileceğini görecekmişiz gibi hissettirdi.