📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Herkes beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor."
Keşke insanların diğer insanları olduğu gibi kabul ettikleri bir dünyada yaşasak. Daha güzel olmaz mıydı?
DönüşümFranz Kafka · Can Yayınları · 2019268,2bin okunma
Bir ülkenin yıllardır süregelen durumu bu kadar mı güzel anlatılır? Neden bizim ülkemizde insanların büyük çoğunluğu işini düzgün yapmaz? 50 yıl önce de aynı, şu anda da çok bir şey değişmemiş sanki. Ayrıca okunması gayet kolay, su gibi akan bir kitap olmuş.