Kitapta ne kadar fazla betimleme yer alsada betimlemeleriyle mükemmel bir aşkı anlatan bir kitap. İlk başlarda fazla betimle yaptığını düşünüp sıkılsanızda sonradan Felix ve Henriette in içinde bulunduğu durum sizi içine çekiyor. İyi okumalar :)
Yarattığı muhtemel ama aslında bir o kadar da gerçek dışı olan ütopik ortam sizi sorgulamaya ve bir hayli düşünmeye itiyor. Ben okurken çok etkilenmiştim şiddetle tavsiye ederim.