Kıskanmak bir ölçüt değil. "Seven insan kıskanır," yorumu doğru değil. Seven değil, sahip olmak isteyen kıskanır. Sevmek... sahip olmak... çok farklı şeyler.
Sorumluluk sahibi olan, kadına saygı duyan, evlilikte kadını hizmetçi kendini kraliyet ailesi mensubu olarak görmeyen erkekler yetiştirmediğimiz sürece iyi baba, eş kavramı toplumun bize dayattığı kadar olacak..