gökçe

gökçe
@sserendipce
hep böyle kalacağım: acayip, biçimsiz bir karışım...
Çok haklı
"Evet, evet anlaşıldı. Eskiden insanları kafaları ile değerlendirir ve kafalarına bakarlardı. Şimdi ise kıçlarına değer veriyorlar demek!"
Sayfa 407·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanı iftira ile lekelemek, karalamak meselesine gelince, bu, dünyanın kendisi kadar eski bir usuldür.
Edebiyat
Hak ve adalet var.. ve dünya yok olup gidinceye kadar da hep olacak...
Edebiyat
"...Benim ruhum rüzgar olup uzaklara gitti, Sonra yağmur olup toprağa karıştı, Sevgilimden asla ayrı değilim, Ben onun saçlarıyım, nefesiyim..."
Edebiyat
Aşk varsa hele aşık olmak Allah vergisi ise, niçin ayıp olsun? Dünyada en büyük sevinç, aşık olanın sevinci, sevme sevilmek sevinci değil midir?
Sayfa 343·Kitabı okudu
Edebiyat