gökçe

gökçe
@sserendipce
hep böyle kalacağım: acayip, biçimsiz bir karışım...
Oysa düşünmek, her zaman acı veren ağır bir iştir.
Sayfa 186·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat beni, yok olayım, yitip gideyim diye, yavaş yavaş buralara kadar itti.
Sayfa 185·Kitabı okudu
Edebiyat
Elbette herkesin kabul ettiği gerçekler, ortak doğrular vardır. Ama herkesin bir de kendi, görüşü düşüncesi, tecrübesi vardır. Işte bu görüşler o kişinin ölümüyle yok olup giderler.
Edebiyat
...bir insanın başkalarına yapabileceği en büyük iyiliğin, çocuklarını iyi terbiye etmek, iyi yetiştirmek olduğunu anlıyordu.
Edebiyat
- Bir insanın elinden malı mülkü, bütün zenginliği hatta hayatı bile alınabilir, diye söylendi, ama insanın hafızasını almak gibi bir cinayet işlenir mi?
Sayfa 159·Kitabı okudu
Edebiyat