gökçe

gökçe
@sserendipce
hep böyle kalacağım: acayip, biçimsiz bir karışım...
... savaşın kanlı pençesini boğazına geçirmediği bir tek aile, bir tek insan yok!
Sayfa 63·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bari ben, oğlunun yolunu böyle gözleyen anaların sonuncusu olsam...
Edebiyat
Hayat çok zordu, eskisine hiç benzemiyordu. Açlık, her kapıya gelip dayanmıştı.
Edebiyat
Aramıza yerleşen dev bir sessizlik konuşmamıza engel oluyordu sanki. Oysa birbirimize söyleyeceğimiz şeyler öyle çoktu ki... Ağzımızı açamıyorduk, bir tek kelime söylemek için sonsuz bir çaba göstermemiz gerekiyordu.
Edebiyat
Geleceğin ne getireceğini kimse bilemezdi ve şimdi olanları düşünüp üzülmenin de hiçbir yararı yoktu.
Edebiyat